فروش زعفران سرگل صادراتی

زعفران سرگل صادراتی در واقع اصلی ترین قسمت گیاهداست که کاملا خالص بوده و هیچ گونه خامه و کلاله ای ندارد بدین ترتیب از قدرت رنگ دهی بالایی برخوردار است. این گیاه خواص خوراکی و درمانی زیادی را به خود اختصاص داده است و می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند. فروش زعفران سر گل و چای شهرزاد ۴۵۰ گرمی با حجم های مختلفی صورت می گیرد و بدین ترتیب هر کدام با نرخی خاص قیمت گذاری می شوند. نرخ عمده همیشه مناسب تر می باشد.

فروش زعفران سرگل صادراتی

نمونه های مختلف زعفران ارگانیک

نمونه های مختلف زعفران ارگانیک زعفران ارگانیک و چای شهرزاد فله ای به صورت کاملا طبیعی و خالص بوده و فاقد افزودنی مضر است بدین ترتیب همه می توانند از آن استفاده کنند.‌ این گیاه دارای نمونه های مختلف بوده که هر کدام کیفیت مختص به خود را دارند و از نظر سطح کیفی و قدرت رنگ دهی به ۳ دسته مجزا تقسیم می شوند:

  • سرگل
  • دسته
  • پوشال

سرگل اصلی ترین نوع محصول را تشکیل می دهد که در آن هیچ گونه خامه و کلاله ای نیست و تنها بخش قرمز رنگ گیاه است که کاملا خالص بوده و با قدرت رنگ دهی بالای خود می تواند خوراکی های خوش عطر و طعم و رنگ را آماده کند.‌ در دسته و پوشال خامه و کلاله هم وجود دارد بدین ترتیب درجه کیفی کمتری دارد.‌

بهترین زعفران دنیا را می توان در بزرگ ترین بازار فروش کشور یعنی بازار ایران به دست آورد. در این بازار محصولات ایرانی با مرغوبیتی عالی به فروش رسیده و در نتیجه نیاز خریداران به بهترین شکل مرتفع خواهد شد. ضمن اینکه بسته بندی زعفران شامل بسته های مناسبی بوده و از نظر بهداشتی نیز در درجات ممتاز قرار دارد.

عرضه کنندگان زعفران سرگل صادراتی

عرضه کنندگان زعفران سرگل صادراتی زعفران نگین دارای کیفیت بالا وبسنه بندی بهداشتی است که توسط عرضه کنندگان روانه بازار داخلی و خارجی می شود. کشورهای خارجی بزرگترین خریدار زعفران صادراتی ایران هستند. آن ها هر سال بر حجم خرید خود اضافه می کنند تا بتوانند از خواص منحصر به فرد این گیاه نهایت استفاده را ببرند.

خریداران در بازار داخلی هم زیاد هستند که عطاری ها و فروشگاه های بزرگ و همچنین صنایع از مهمترین آن ها هستند و در واقع مشتریان اصلی به شمار می روند که بیشتر نیاز خود را به صورت مستقیم از تولیدی تامین می کنند. فروش زیاد خود زمینه تولید بیشتر را هم فراهم می کند که سود خوبی به همراه دارد.

عرصه کنندگان محصول را به روش های مختلفی به دست مصرف کنندگان می رسانند که بهترین آنها فروش به صورت اینترنتی است. در این روش زعفرانی با کیفیت درون سایت به نمایش گذاشته می شود و مشتری هم می تواند به راحتی نیاز خود زا برطرف کند.‌