بهترین قیمت زعفران لرستان

زعفران لرستان یکی از بهترین انواع زعفران های موجود در بازار است که توانسته است با عطر و طعم بی نظیر خود طرفداران زیادی را به سمت خود جذب نماید. قیمت زعفران لرستان بر اساس عوامل مختلفی همچون کیفیت زعفران، نوع آن و هزینه های تولیدی همچون بسته بندی و حمل و نقل تعیین می گردد. همچنین نوسانات موجود در بازار باعث شده تا قیمت زعفران نیز متغیر باشد. با این حال برخی ازمراکز فروش همچون فروشگاه آنلاین ما سعی دارند قیمت ها را تا جای ممکن کاهش دهند تا مشتریان خرید راحت تری داشته باشند.

بهترین قیمت زعفران لرستان

اطلاعات مختصری در مورد زعفران ایرانی

اطلاعات مختصری در مورد زعفران ایرانی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در سراسر جهان می باشد. کشور ما بسیاری از زمین های کشاورزی خود را به کشت زعفران اختصاص داده است که با شرایط مساعد محیطی همچون آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز و نگهداری کشاورزان با تجربه باعث شده تا زعفران ایرانی درجه یک تولید گردد.

از جمله ویژگی های زعفران ایرانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. زعفران ایرانی دارای کلاله های کاملا جدا می باشد که هیچ گونه فر خوردگی یا در هم تنیدگی در آن ها دیده نمی شود. همچنین سر شاخه های این نوع زعفران کاملا قرمز بوده و قیمت های سفید رنگ ریشه در آن دیده نمی شود به همین دلیل قدرت رنگ دهی بالایی دارد.
  2. عطر زعفران ایرانی یکی دیگر از ویژگی های آن است که ترکیبی از بوی یونجه و عسل می باشد. عطر زعفران باید کاملا طبیعی باشد که عطری شیرین است.
  3. طعم زعفران برخلاف عطر آن کمی تلخ است البت این تلخی به سرعت از بین می رود و آزار دهنده نمی باشد اما اگر زعفران طعمی شیرینی داشته باشد باید به کیفیت آن شک نمود چراکه ممکن است برای افزایش وزن آن شکر اضافه شده باشد.
  4. برگ و ساقه ی زعفران نباید در شاخه های زعفران باشد و باید کاملا تمیز باشد که این نشان دهنده این است که در فرآیند تولید تمامی نکات بهداشتی رعایت شده است

صادر کننده زعفران لرستان

صادر کننده زعفران لرستان همانطور که پیشتر هم اشاره گردید زعفران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است از این بازار صادرات آن نیز بسیار پر رونق می باشد. مراکز فروشی که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند با عرضه زعفران مرغوب مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می نمایند که از جمله آن ها می توان به فروشگاه آنلاین ما اشاره نمود که اولویت کار خود را رضایت مشتریان قرار داده و در همین راستا سعی دارد زعفران صادراتی لرستان را که کیفی آن توسط آزمایشگاه ها تایید شده است را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کیفیت این محصول به قدری است که به کشور های همسایه نیز صادر می گردد و به عنوان منبع درآمد کشوری شناخته می شود.