توزیع کنندگان زعفران قم

زعفران قم یکی از ادویه هایی است که از زمان باستان به دلیل رنگ، طعم و خاصیت دارویی آن شناخته شده است. گرانترین ادویه در جهان با خواص خارق العاده، زعفران است. گلهای زعفران دارای سه پرچم و یک ماده هستند که منجر به کلاله سه شاخه ای به رنگ قرمز می شود. قسمت مورد استفاده این گیاه نوک کرم و کلاله سه شاخه ای است که به زعفران معروف است. گیاهی است که به دلیل ارزش بسیار زیاد آن را قرمز طلایی می نامند و منبع اصلی درآمد مردم میباشد.

توزیع کنندگان زعفران قم

موارد استفاده از زعفران

موارد استفاده از زعفران بیشتر ما از زعفران پودر شده یا پودر نشده در خانه و برای برنج و شربت زعفران استفاده می کنیم. اما مصرف زعفران در غذا به همین جا ختم نمی شود. امروزه بسیاری از بخشهای صنایع غذایی از زعفران برای طعم دادن و رنگ آمیزی محصولات خود استفاده می کنند. یکی از زمینه های استفاده از زعفران تولید نوشیدنی است. از زعفران در تهیه شربت های گیاهی از جمله شربت های ساده لیمو و زعفران نیز استفاده می شود.

کاربرد دیگر زعفران در صنعت شیرینی سازی است. از زعفران برای رنگ آمیزی و طعم دادن به محصولات آرد از جمله کیک، نان و همچنین از زعفران در محصولات لبنی مانند شیر ، خامه، کره و بستنی استفاده می شود. در آخر می توان به استفاده از زعفران در صنعت گوشت اشاره کرد. از زعفران به عنوان ادویه معطر برای رنگ آمیزی محصولات گوشتی مانند سوسیس و کالباس استفاده می شود.

از زعفران در تهیه گوشت کنسرو ، به ویژه محصولات مرغ استفاده می شود، با این وجود از زعفران در سایر صنایع غذایی از جمله محصولات روغنی مانند روغن و مارگارین نیز استفاده می شود و چاشنی ها ، دسرها و پودینگ ها دیده می شود. استفاده از زعفران در انواع خشک شده آن باعث تقویت ایمنی پوست و بهبود تولید بافت می شود.

قیمت خرید زعفران قم

قیمت خرید زعفران قم خرید و فروش زعفران تازه در کشور و در همه مکان ها انجام می شود. زعفران تولید شده در کشور به طور کلی بهترین و با کیفیت ترین محصول هستند. تولید کنندگان این محصول سعی می کنند این محصول شگفت انگیز را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار بیاورند و به درستی در همه جا توزیع کنند. خرید و فروش زعفران بسته بندی در بازار روزانه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

خرید و فروش زعفران به صورت عمده بسیار مهم است. زیرا قیمت محصول در چنین خریدی مناسب تر و مقرون به صرفه است. بیشتر این محصول نیز صادر می شود. کیفیت این محصول تولید شده در کشور ما به حدی است که برای صادرات مناسب بوده و به کشورهای دیگر ارسال می شود.