تولیدکننده زعفران اصل قائنات

گرانترین ادویه جهان که از طرفداران بسیار بالایی برخوردار می باشد زعفران است که علاوه بر طعم و بوی خوب حاوی خواص و فواید درمانی بسیار بالایی نیز می باشد و بسیاری از پزشکان مصرف زعفران و چای سیاه را برای درمان بیماری‌ های مختلف نظیر افسردگی توصیه کرده اند. تولیدکننده زعفران اصل قائنات با تولید انبوه این محصول و ارائه آن با قیمت مناسب به بازار توانسته نیازهای مشتریان به خرید این زعفران های با کیفیت را تامین نماید و مشتریان از این بابت رضایت خاطر دارند.

تولیدکننده زعفران اصل قائنات

روش تشخیص زعفران اصل

روش تشخیص زعفران اصل به دلیل اینکه زعفران از قیمت بالایی برخوردار می باشد، امکان تقلب در ارائه زعفران بسیار بالاست. بنابراین در حین خرید زعفران می بایست به یکسری نکات و موارد دقت کنید تا بتوانید زعفران اصل و با کیفیت را تهیه نمایید.

همانطور که می‌ دانید زعفران اصل و چای سیاه شمال از بوی بسیار خوب و مطبوعی برخوردار می باشد. این امر در صورتی است که یک زعفران تقلبی هیچگونه بوی خاصی از خود متصاعد نمی کند. به همین خاطر به راحتی با بو کردن زعفران می توانید به اصالت آن پی ببرید.

راه دیگر تشخیص زعفران اصل مزه کردن زعفران می باشد. زعفران اصل و طبیعی دارای طعم تلخی است و به نوعی می توان مزه گس و تند و تیز را نیز از زعفران چشید. بنابراین اگر در بازار با زعفرانی مواجه شدید که طعم آن رو به شیرینی بود، زعفران مورد نظر اصل نیست و برای اینکه وزن آن را افزایش دهند اندکی عسل به آن اضافه کرده اند و منجر به افزایش وزن و کاهش کیفیت محصول شده اند.

با استفاده از مقداری بنزین نیز می توان زعفران تقلبی را از زعفران اصلی تشخیص داد. برای این کار می‌ توانید چند تار از زعفران را درون بنزین بیاندازید. اگر بنزین شما رنگی شد زعفران موردنظر اصل نیست. اما اگر بنزین تغییر رنگ نداد زعفران مورد نظر اصل می باشد.

خرید عمده زعفران اصل قائنات

خرید عمده زعفران اصل قائنات برای خرید عمده زعفران اصل قائنات مشتریان علاوه بر این که می توانند به مراکز عرضه کننده این زعفران ها در بازارهای شهر مراجعه کنند، امکان خرید آنلاین این محصول از طریق وب سایت ها نیز فراهم شده است و مشتریان در کنار خرید حضوری این محصول می توانند خرید آنلاین آن را نیز تجربه کنند و با سهولت و راحتی بیشتری زعفران بسته بندی و زعفران کوهی را تهیه نمایند.

از جمله وب سایت های عرضه کننده زعفران می ‌توان به وب سایت ما اشاره کرد که با فروش زعفران با کیفیت و با اصالت با قیمت بسیار مناسب و ویژه به مشتریان موجب دسترسی راحت ‌تر مشتریان به خرید و تهیه این کالا شده است.