تولید زعفران درجه یک صادراتی عمده

زعفران امروزه جز با ارزش ترین محصولاتی است که در دنیا وجود دارد اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه این محصول بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این محصول تاریخچه ای طولانی دارد و کشورمان یکی از مهدهای تولید این محصول بوده است، تولید زعفران درجه یک صادراتی عمده در کشورمان در برخی از مناطق به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

تولید زعفران درجه یک صادراتی عمده

تاریخچه مفید در مورد زعفران طبیعی

تاریخچه مفید در مورد زعفران طبیعی تولید زعفران مربوط به سه هزار سال پیش بوده است این محصول در گذشته علاوه بر ایران در برخی از مناطق آسیای صغیر، یونان و برخی دیگر از نقاط دنیا کشت می شده است و وجود آن در گذشته تنها منحصر به ایران نبوده است.

تولید زعفران در کشورمان به دوران مادها بر می گردد همچنین بعد از مادها، پارت ها اقدام به تولید این محصول کرده اند و از آن مصارف خوراکی و غیر خوراکی خود را انجام داده اند.

در دوران هخامنشیان نیز این محصول در کشورمان کشت می شده است به گونه ای که در کتیبه های تخت جمشید نشانه هایی از زعفران یافت شده است این محصول در ایران باستان دارای احترام بوده است به گونه ی که در بسیاری از جشن های ایرانیان باستان از این محصول استفاده می شده است.

در دوران ساسانیان نیز این محصول در بسیاری از مناطق کشورمان از جمله همدان ، قم و مازنداران کشت می شده است با حمله اعراب به ایران آن ها با زعفران آشنایی پیدا کردند و آن را در برخی از مناطق خود کشت می کردند و از آن برای مصارف خوراکی و غیر خوراکی به عنوان رنگ استفاده می کردند.

زعفران طبیعی امروزه نیز در بسیاری از مناطق کشورمان کشت می شود به گونه ای که ایران قطب تولید زعفران در دنیا می باشد و این محصول به بسیاری از کشورهای دیگر دنیا صادر می شود امروزه زعفران خراسان و شهر قائنات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

فروش زعفران درجه یک صادراتی

فروش زعفران درجه یک صادراتی زعفران ها انواع مختلفی دارند و برحسب درجه کیفی به درجه های A، B و C تقسیم بندی می شوند متاسفانه در بازار شاهد تولید زعفران های تقلبی هستیم که با استفاده از رنگدانه های مختلف اقدام به تولید زعفران تقلبی می کنند فروش زعفران طبیعی از طریق نمایندگی فروش این محصول انجام می پذیرد شما باید بدانید زعفران مورد نظرتان را از چه جایی خریداری می کنید تا این محصول را با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

زعفران اصل از مزارع بسیاری از مناطق کشورمان به خصوص مزارع استان خراسان و شهر قائنات برداشت می شود البته در بسیاری از مناطق دیگر کشورمان نیز محصولاتی با کیفیت کشت و برداشت می شود برای خرید بهترین نوع این محصول می توانید از طریق سایت ما اقدام نمایید.