عرضه مستقیم پودر زعفران قائنات

عرضه مستقیم پودر زعفران قائنات به دلیل اینکه دارای کاربردهای غذایی و درمانی زیادی می باشد، با استقبال زیادی همراه بوده و از آنجایی که این ماده غذایی توانسته سهم زیادی در بازارهای جهانی کسب نماید، همواره با کیفیت عالی عرضه شده و در اختیار خریداران در سراسر کشور قرار می گیرد، عرضه مستقیم آن نیز همچنین به حذف واسطه گران و فروش مستقیم آن کمک شایانی می‌ کند و سبب می‌ شود تا خریدار متحمل هزینه های گزاف و اضافی نگردد.

عرضه مستقیم پودر زعفران قائنات

تفاوت زعفران اصل و تقلبی

تفاوت زعفران اصل و تقلبی زعفران به دلیل کیفیت و بازار فروش خوبی که در داخل و خارج کشور دارا می باشد بسیاری از تولید کنندگان و افراد سودجو را بر آن داشته است تا دست به تولید زعفران تقلبی بزنند و آن را با کیفیت های بسیار پایینی تولید نموده و در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهند.

در این بخش از مقاله قصد داریم به تفاوت زعفران اصلی و تقلبی بپردازیم تا با شناخت این تفاوت ها بتوانید به نمونه اصل و درجه یک آن دست پیدا نمایید.

  • یکی از تفاوت های بارز زعفران اصلی و تقلبی در عطر و طعم آنها می باشد، به نحوی که زعفران اصل دارای بوی بسیار مطبوع و شیرین بوده و از طرفی دارای یک طعم تلخ و گس می باشد اما زعفران هایی که به صورت تقلبی و با استفاده از رنگ‌ های خوراکی تولید می‌ شوند فاقد این عطر و طعم می‌ باشند.
  • تفاوت دیگر بین این دو ماده غذایی در میزان حل شدن آنها در آب سرد می باشد، به نحوی که زعفران تقلبی در کمتر از چند ثانیه در آب سرد رنگ پس می دهد و باعث رنگی شدن آن می گردد، اما زعفران اصل به مدت زمان زیادی برای تغییر رنگ نیاز دارد.
  • تفاوت دیگر این دو ماده غذایی در خواص و ارزش غذایی آنها می باشد، به نحوی که زعفران های اصل از کیفیت و اثربخشی فوق‌ العاده ای برخوردار می باشند، اما نمونه های تقلبی فاقد چنین ویژگی می باشند.
  • یکی دیگر از تفاوت های بارز در بین این دو ماده غذایی تشخیص آنها از طریق بنزین می باشد، به نحوی که زعفران های تقلبی در کسری از ثانیه باعث رنگی شدن بنزین اما زعفران های اصل هیچ گونه واکنشی با بنزین نشان نمی‌ دهند.

بررسی قیمت انواع پودر زعفران قائنات

بررسی قیمت انواع پودر زعفران قائنات از انواع زعفران موجود در بازار می توان به زعفران قم، زعفران قائنات، زعفران پودری، زعفران پوشالی و محصولات مختلف دیگر اشاره کرد که هر کدام از آنها با توجه به کیفیتی که دارند از بازار فروش مخصوص به خود نیز برخوردار می باشند.

در بررسی هایی که بر روی قیمت انواع پودر زعفران قائنات صورت گرفته است مشخص گردیده که این ماده غذایی دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام از آنها با توجه به کیفیت خود از بازار فروش مخصوصی برخوردار می‌ باشند.

به‌طور کلی عواملی مانند کیفیت زعفران، حجم سفارش، نحوه بسته بندی و عوامل مختلف دیگر از المان های تاثیر گذار بر قیمت این ماده غذایی به شمار می رود.