فروش عمده زعفران 1 مثقالی

فروش زعفران 1 مثقالی به صورت گسترده و فراوان در تمامی بازار خرید توسط بهترین فروشنده ها انجام می شود. امروزه اغلب برای فروش زعفران تهران از روش عمده یا همان کلی استفاده می شود که دارای مزیت های بسیار زیادی است. در روش عمده به دلیل آنکه تعداد زیادی از این محصول در مدت زمان بسیار کوتاه توسط فروشنده به مشتریان و خریداران عرضه می شود، قیمت آن تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

فروش عمده زعفران 1 مثقالی

نحوه تشخیص زعفران اصل

نحوه تشخیص زعفران اصل زعفران از جمله انواع گیاهان داروی و خوراکی کشت شده در کشور ایران است که به دلیل ارزش و خواص فراوان به آن طلای سرخ نیز می گویند. از زمان های بسیار قدیم مصرف زعفران در بین ایرانیان به عنوان یک داروی طبیعی و حتی ادویه بسیار رایج بوده است؛ زیرا علاوه بر طعم و مزه عالی دارای خاصیت های درمانی و خوراکی بسیار زیادی است که می توان بسیاری از بیماری های را درمان و حتی به حفظ سلامت بدن انسان بسیار کمک کند.

از آنجایی که در سال های اخیر محصولات تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارد و ممکن است که خریداران و مشتریان به دلیل عدم آگاهی، نمونه های تقلبی آن را خریداری کنند، ما قصد داریم تا شما عزیزان را با برخی از روش های مهم و رایج برای تشخیص زعفران اصل به صورت خلاصه آشنا کنیم.

از رایج ترین و ساده ترین روش های ممکن براتی تشخیص اصل بودن یک زعفران باکیفیت عبارت است از:

  • توجه به درج شدن نشان استاندارد بر روی بسته بندی محصول مورد نظر
  • توجه به عطر و بو و همچننین رنگ زعفران از طریق قوای پنج گانه
  • زعفران اصل و خالص دارای بویی بین عسل و یونجه می باشد که نشان دهنده اصل بودن آن است.

قیمت فروش عمده زعفران 1 مثقالی

قیمت فروش عمده زعفران 1 مثقالی قیمت فروش زعفران گرمی در درجه اول به میزان کیفیت و مرغوبیت آن از جهت: طعم و مزه، رنگ، عطر و بو، تازه بودن و غیره بستگی دارد که به هر اندازه از این ویژگی ها بیشتر برخوردار باشد، به همان اندازه با قیمت بیشتری به فروش می رسد. قیمت فروش عمده نسبت به سایر روش های فروش بسیار مناسب و ارزان تر است که دلیل آن خرید بخش زیادی از این محصول است.

قیمت فروش زعفران 1 مثقالی به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد که از رایج ترین و شایع ترین آنها می توان به: نوسانات موجود در بازار، برند و مارک، نوع بسته بندی، کیفیت، میزان عرضه و تقاضا و غیره اشاره کرد که تمامی این روش ها در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول بسیار تاثیر گذار می باشند.