مرکز خرید زعفران خشک

مرکز خرید زعفران خشک در این راستا با تولید محصولی با کیفیت و ارزان قیمت توانسته جایگاه خوبی به دست آورد. زعفران یکی از بهترین طعم دهنده های غذا در ایران می باشد که قیمت بسیار بالایی دارد. گیاه زعفران به شکل گل می باشد که گلبرگ های بنفشی دارد. این گیاه از خواص غذایی و دارویی بسیار زیادی برخوردار است. این گیاه بی نظیر توسط کشاورزان در ایران کاشته می شود و پس از یک دوره مشخصی برداشت می شود.

مرکز خرید زعفران خشک

تاریخچه زعفران نگین در ایران

تاریخچه زعفران نگین در ایران زعفران نگین در ایران تاریخ کهن و طولانی مدتی دارد. بهترین نوع زعفران در ایران زعفران نگین می باشد و دارای انواع مختلفی از جمله نگین، شبه نگین و سوپر نگین می باشد. این نوع زعفران قدرت رنگ دهی بالایی داشته، این نوع زعفران بهترین و گرانبها ترین نوع زعفران می باشد و بیشتر به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی صادر می شود.

به دلیل اینکه پاک کردن و فرآوری آن بسیار سخت می باشد بسیار گران قیمت می باشد. از خصوصیات زعفران نگین این است که سه شاخه کلاله از هم جدا باشند و تکه های بهم چسبیده در آن وجود نداشته باشند.انواع زعفران نگین به زعفران نگین پرسی، نگین سوپر ،نگین درجه یک و شبه نگین تقسیم می شود.

نگین پرسی درهنگام فرآوری تحت پرس قرار میگیرد. نگین سوپر از همه معروف تر است و برای صادرات به کشورهای آسیایی استفاده می شود. زعفران نگین درجه یک نیز برای صادرات گزینه خوبی است. زعفران شبه نگین نسبه به سایر زعفران ها کیفیت پایین تری دارد اما قیمت آن نیز پایین تر است و مناسب بسته بندی می باشد..

مرجع فروش زعفران خشک صادراتی

مرجع فروش زعفران خشک صادراتی مرجع فروش زعفران خشک در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک و ارزان قیمت توانسته سود خوبی به دست آورد. برای خرید مستقیم زعفران با بهترین قیمت از تولید کننده باید به مراکز فروش آن مراجعه نمود. زعفران اعلای درجه یک با بهترین قیمت مناسب در این تولیدی ها به فروش می رسد. انواع زعفران در این تولیدی ها به تولید می رسند و وارد مرحله بعدی یعنی بسته بندی می شوند. این تولید کنندگان زعفران را از کشاورزان به صورت مستقیم تهیه می نمایند و به فروش می رسانند. برای مشاهده ی قیمت زعفران امروز به سایت های مربوط به آن مراجعه بفرمایید.

قیمت هر کیلو زعفران ایرانی در بازار های خارجی را می توان از سایت های بازرگانی این محصول دریافت کرد. در بازارهای خارجی قیمت زعفران به دلار محاسبه و دریافت می شود. خرید زعفران به صورت فله مانند خرید زعفران اعلا قیمت مناسب می باشد که در بودجه کاهش مناسبی ایجاد می کند. قیمت خرید زعفران در بازارهای ایرانی را نیز می توان از فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های مجاز عرضه این محصول در سراسر کشور به دست آورد.