مرکز خرید زعفران یک مثقالی

مرکز خرید زعفران یک مثقالی این محصولات را در انواع مختلفی از بسته بندی ها و اندازه ها به فروش می رسانند.
هرکدام از این نوع بسته بندی ها قیمت های مختص به خود را دارا می باشد اگر اطلاعات دقیقی از این نوع محصول ندارید شما می توانید با همراهی کردن ما در این مطلب اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و در هنگام خرید این نوع محصول بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز خرید زعفران یک مثقالی

انواع ترکیبات زعفران اصل

انواع ترکیبات زعفران اصل امروزه زعفران یکی از پر ارزش ترین و گران قیمت ترین ادویه جهان است که به طلای سرخ معروف می باشد.
زعفران با اسم های مختلفی به فروش می رسد که در ادامه این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد, تا حالا هنگام خرید احتمالا فروشنده اشاره کرده است که از چه نوع زعفرانی می خواهید بیایید تا با هم با انواع ترکیبات زعفران اصل آشنا شوید.
انواع ترکیبات زعفران اصل عبارتند از:

  • پوشال
  • سرگل
  • ممتاز
  • نگین
  • نگین ممتاز

زعفران به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود هرچه خلوص زعفران بیشتر باشد قدرت دهی آن بیشتر است و عطر و بوی بهتری دارد البته بستگی به کشت آن هم بستگی دارد. اگر بخواهیم زعفران را برای شما تعریف کنیم این طور می شود توضیح داد که زعفران گیاهی کوچک و چند ساله است که ارتفاع آن در حدود 10 تا 30 سانتی متر می باشد که از وسط پیاز یک ساقه دراز با برگ های باریک و نازک خارج می شود که به رنگ بنفش موجود است که دارای سه شاخه به رنگ قرمز مایل به نارنجی است که قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه شاخه است که به زعفران معروف است که بسیار معطر و کمی تلخ می باشد. زعفران پوشال یکی از پرفروش ترین انواع زعفران می باشد. که زعفران قم یکی از بهتری و خوش عطرترین محصولات است که بسیار ورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت زعفران یک مثقالی

قیمت زعفران یک مثقالی خرید و فروش این نوع محصولات به صورت بسته بندی می باشد که قیمت زعفران بستگی به اندازه این بسته بندی ها دارد.
قیمت عفران یک مثقالی بسیار مقرون به صرفه و ارزان است که این نوع محصولات در فروشگاه ها و بازار های بزرگ و معتبر به فروش می رسد و حتما باید هنگام خرید این نوع محصولات دقت کافی را داشته باشد چون خیلی از سود جویان و متقلبان محصولات بی کیفیت و تقلبی را با قیمتی ارزان به فروش می رسانند.
واسطه های خرید و فروش و نوع بسته بندی زعفران و نام شرکت پخش زعفران روی قیمت زعفران تاثیر گذار می باشد. خرید و فروش این نوع محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشذ.