صادر کننده زعفران اصل قاینات

زعفران اصل قاینات از آن جایی که در ایران به میزان بالایی تولید می شود، کیفیت و تاثیر گذاری آن در رنگ و عطر مواد غذایی به تمامی مشتریان داخلی و حتی خارجی به اثبات رسیده است و حجم عمده‌ ای از این زعفران روانه بازار خارجی می‌ شود. صادر کننده زعفران اصل قائنات این ادویه پر تاثیر و پر خاصیت را در بسته بندی های شیک و منحصر به فرد به دست مصرف کنندگان خارجی می رساند.

صادر کننده زعفران اصل قاینات

فواید دارویی زعفران سرگل

فواید دارویی زعفران سرگل زعفران سرگل به یکی از گونه های مرغوب زعفران های ایرانی گفته می‌ شود که قدرت رنگ دهی فوق العاده زیادی دارد و فواید دارویی آن باعث شده است که این گیاه ارزشمند به عنوان یک داروی گیاهی در برطرف کردن مشکلات و امراض بدن موثر واقع شود.

به طور کلی زعفران سرگل به طور خالص از کلاله قرمز رنگ گل زعفران به دست می آید. در نتیجه طبیعی است که نسبت به سایر زعفران هایی که درجه کیفیت پایین‌ تری دارند، فواید دارویی بیشتری داشته باشد.

زعفران سرگل به واسطه خالص بودن کلاله های آن آنتی اکسیدان طبیعی است. این خواص آنتی اکسیدانی هنگام جذب شدن به بدن از پیری زودرس جلوگیری می‌ کنند و نیز با مبارزه با رادیکال‌ های آزاد در بدن از رشد سلول‌ های سرطانی جلوگیری کرده و بدن را از بروز این بیماری های خطرناک محافظت می کنند.

خواص آنتی اکسیدانی و دارویی زعفران سرگل باعث شده است که مصرف منظم آن منجر به افزایش گلبول های سفید خون شود. با افزایش گلبول های سفید خون سیستم ایمنی بدن به طرز قابل توجهی تقویت می‌ شود. همچنین این گیاه با ارزش یک داروی انرژی زا است.

چرا که کارتئونید هایی که در زعفران وجود دارد باعث افزایش و ذخیره انرژی و قدرت در عضله ها می شوند و نیز این کارتئونید ها میزان اکسیژن رسانی در خون را افزایش می دهند که با رسیدن اکسیژن بیشتر، بدن سرحال تر و پر انرژی تر می شود.

تولید کننده زعفران اصل قاینات

تولید کننده زعفران اصل قاینات زعفران یکی از گیاهان ارزشمندی است که به عنوان طلای سرخ ایران شناخته می‌ شود که در برخی از نقاط ایران با درجه کیفیتی بسیار بالا تولید می‌ شود. زعفران اصل قاینات یکی از زعفران های اصیل و پر کاربرد ایرانی است که در منطقه قائنات واقع در شهر مشهد پرورش داده می شود.

زعفران مشهد اصل نسبت به سایر زعفران های ایرانی کیفیت بسیار بالاتری دارد و بیشتر متقاضیان ایرانی تمایل دارند تا زعفران را از نمونه هایی که در قاینات به تولید می‌ رسند، انتخاب کند. تولید کننده زعفران اصل قائنات با مشاهده استقبال بی نظیری که از این محصول می‌ شود، تولید این زعفران اصل را به میزان بالاتری انجام می دهد تا بتواند پاسخگوی متقاضیان باشد.