شرکت بازرگانی زعفران گلخانه ای ایران

یک روش مرسوم و البته جدید برای تولید و تکثیر زعفران، روش گلخانه ای می باشد، یعنی تمامی زعفران ها در یک محیط بسته و تحت نظارت کامل رشد و تولید یافته و از متدهای خاصی همچون متد هوا کشت اقدام به تولید آنها نموده اند. البته که بازدهی این محصول مانند کشت سنتی زعفران، بسیار بالا بوده و نتایج خوبی در این زمینه حاصل شده است. اکنون امکان عرضه زعفران گلخانه ای ایران از سوی برترین شرکت های بازرگانی همچون این مجموعه به خوبی میسر شده و می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

شرکت بازرگانی زعفران گلخانه ای ایران

آیا تولید زعفران گلخانه ای به صرفه است؟

آیا تولید زعفران گلخانه ای به صرفه است؟ زعفران نیز مانند هر محصول دیگر به دو روش کلی کشت و تولید می شود که یکی از آنها شیوه سنتی یعنی کشت زعفران در زمین های زراعی و فضای باز بوده و دیگری اشاره به شیوه نوین کشت زعفران دارد که در گلخانه و تحت یک فضای سرپوشیده و بسته صورت می گیرد، در واقع تولید زعفران به روش گلخانه ای، به تازگی مرسوم گردیده و افراد زیادی را به سود رسانده است.

البته پیش از هر چیز این نکته مهم را باید ذکر کنیم که تولید زعفران به روش گلخانه ای اگر با تخصص و دانش لازم صورت نگرفته و یا شرایط کامل برای تولید آن مهیا نباشد، اصلاً به صرفه نبوده و در عوض اگر این کار همراه با تخصص بالا و آماده کردن بسترهای لازم برای کشت زعفران صورت گیرد، حتماً مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین باید این واقعیت را هم بگوییم که احداث گلخانه برای تولید زعفران، نیازمند سرمایه نسبتاً زیادی بوده و بخصوص تمام ابزارها و پیش نیازهایی که برای این کار باید خریداری و تهیه شوند هم نیازمند هزینه بوده و برای شروع به این کار، اول از همه باید سرمایه لازم را فراهم کرد تا خیال افراد از بابت سوددهی های بعدی راحت باشد؛ اما لازم است به یک مزیت عمده کشت زعفران گلخانه ای که به روش هوا کشت یا ایروپونیک صورت می گیرد، اشاره کنیم که آن هم در امان بودن محصولات از بارش های ناگهانی و خساران ناشی از آنها خواهد بود.

بهترین تولیدکننده زعفران گلخانه ای ایران

بهترین تولیدکننده زعفران گلخانه ای ایران با توجه به اینکه تولید زعفران به روش زراعی در همه بخش های کشور میسر نبوده و تنها بخش های خاصی از ایران اقدام به تولید زعفران ایرانی به این روش می نمایند و همچنین با توجه به سودآوری قابل توجه زعفران، عده ای اقدام به کشت و تولید زعفران به روش گلخانه ای نموده و به تازگی به این کار اقدام کرده اند.

لازم است بدانید تولید زعفران به این روش، تا زمانی بازدهی مناسب را به دنبال خواهد داشت که محیطی بزرگ برای تولید زعفران فراهم باشد، وگرنه تولید زعفران در یک گلخانه کوچک چندان بازدهی و سوددهی نخواهد داشت، البته باید بگوییم که حالا بهترین تولیدکنندگان زعفران در کشور اقدامات لازم در زمینه تولید زعفران گلخانه ای را انجام داده و رعایت تمامی الزامات توانسته اند موفقیت های کلانی را در زمینه تولید زعفران گلخانه ای کسب کرده و در نهایت اقدام به عرضه زعفران مثقالی به بازارهای مختلف فروش نموده اند.