مرکز خرید زعفران مرغوب

زعفران مرغوب با طبع گرم و رنگ زیبایی که دارد جزء بهترین چاشنی غذا ها در ایران است که بسیار گران قیمت است. این محصول باکیفیت در مصارف خوراکی و صنعتی کاربرد زیادی دارد و بیشترین تولید جهان به ایران اختصاص دارد. شرکت های زیادی به عنوان مراکز خرید و فروش زعفران باکیفیت در استان خراسان فعالیت می کنند و زعفران را با رنگ، طمع و البته نوع زعفران، شکسته، پوشال یا ممتاز به بازار عرضه می کنند.

مرکز خرید زعفران مرغوب

بارزترین ویژگی زعفران لوکس

بارزترین ویژگی زعفران لوکس

اگر بخواهیم زعفران لوکس و درجه یک را معرفی کنیم اول از نوع شکل زعفران باید سخن به میان بیاوریم که این چاشنی خوش رنگ و نشاط آور سرگل یا بوده یعنی سه شاخه اصلی زعفران که سرشته نام دارد به هم متصلند و از سفیدی زعفران به آن متصل نیست. طعم عالی، رنگ خالص و سرخی آن می تواند عطر و بوی عالی آن را نشان دهد. این نوع زعفران در بسته بندی های زیبا و شکیل و در وزن های مختلف به صورت کلی و مستقیم به فروش می رسد. رشته ی ضخیم ، نگینی ، قدرت رنگ بیشتر و عطر بسیار قوی آن نسبت به دیگر زعفران ها باعث شده با قیمت بالاتری در بازارهای جهانی به فروش برسد.

در حال حاضر در ایران زعفران سوپر نگین به عنوان زعفران لوکس با کیفیت عالی و زیبا بهترین گزینه برای صادرات عمده زعفران به شمار می رود البته خرید زعفران فله مقرون به صرفه تر از خرید جزئی است چون برای خریداری جزئی هزینه بسته بندی و حمل و نقل نیز اضافه می شود. ناگفته نماند که برای صادرات عالی زعفران سوپر نگین یا لوکس بهتر است از بسته بندی زیبا و شکیل با برندهای تبلیغاتی خاص، در وزن های کوچک و بزرگ، بر اساس سلیقه مشتریان انجام پذیرد و شرکت در نمایشگاهای جهانی تا بیشترین سود را به همراه داشته باشد.

از خواص درمانی زعفران لوکس نیز نباید غافل بود که باعث نشاط، آرام بخش و بسیار مقوی برای افرادی که مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستند و البته بی خوابی را نیز کاهش می دهد. این محصول مثل بقیه زعفران ها نیز در شیرینی پزی ها و شربت های زعفرانی در مجالس بسیار نشاط آور است و علاقه مندان زیادی دارد.

تولید کننده زعفران مرغوب قائنات

تولید کننده زعفران مرغوب قائنات

خاستگاه زعفران آسیای مرکزی است که آن را زرپران می نامیدند و به عنوان ادویه در اکثر غذاها مصرف می کردند. ایران بزرگترین صادر کننده زعفران و چین بزرگترین وارد کننده زعفران جهان می‌باشد. بیشترین تولید این طلای سرخ که بازار های جهانی را به دست گرفته استان خراسان و البته قائنات خراسان جنوبی که با آب و هوای سرد و خشک بیشترین کشت را به خود اختصاص داده است.