قیمت انواع کروسین درجه یک صادراتی

قیمت انواع کروسین درجه یک صادراتی بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که عامل درجه کیفی بیشترین تاثیر را در این زمینه خواهد داشت و به نوعی ارتباط نزدیک و مستقیم برای این دو مشاهده می شود؛ بدین معنی که با افزایش کیفیت محصول، قیمت نیز به همان نسبت با افزایش روبرو می شود.

قیمت انواع کروسین درجه یک صادراتی

عطر بی نظیر کروسین درجه یک صادراتی

عطر بی نظیر کروسین درجه یک صادراتی

کروکسین (Crocin) که عامل اصلی رنگ زعفران می باشد، از گروه رنگدانه های کاروتنوییدی می باشد. درصد این ماده در هنگام گل دادن و برداشت و نگهداری از ۹/۱% تا ۱۵% متغیر می باشد. عطر و بوی زعفران نیز به روغن های فرار آن می باشد که مرکب از ترپن ها و یک ترکیب اکسیژن دار و معطر به نام سافرانال می باشد. زعفران دارای بوی قوی معطر می باشد.

عطر بی نظیر کروسین درجه یک صادراتی بسیار زیاد می باشد و حدود ۶۰% از ترکیبات فرار زعفران را تشکیل می دهد که در زعفران تازه به صورت کروسین غیر فرار است ولی در اثر حرارت و به مرور زمان تجزیه شده و آلدئید فرار سافرانال آزاد می شود. سافرانال یک مایع روغنی فرار است که در جریان بخار آب دارای لکه زرد روشن است و در اتانول، متانول و اتر نفت به خوبی حل می شود.

برای جدا کردن روغن های اتری آن زعفران را با آب مقطر تحت جریان گاز co۲ تقطیر کرده و قسمت تقطیر شده را با اتر استخراج نموده، سپس اتر را تبخیر می کنند. روغن حاصل مایع زرد رنگی می باشد که دارای بوی شدید زعفران می باشد. این ماده جزء ترپن ها بوده، در مقابل اکسید اسیون بسیار حساس است و باید در شرایطی خاص نگهداری گردد.

فروش انواع کروسین درجه یک صادراتی

فروش انواع کروسین درجه یک صادراتی کروسین به دلیل اینکه دارای مزیت بالایی می باشد، گاها انتخاب را برای افراد با دشواری همراه می سازند؛ خصوصا آنهایی که تجربه کافی در زمینه شناسایی انواع درجه یک را ندارند از این رو وجود محلی معتبر به منظور خرید و تامین نیاز بازار های داخلی به شدت احساس می شود.

مرکز فروش انواع کروسین درجه یک صادراتی به دلیل اینکه مرجعی اصلی و رسمی است و مدت های طولانی در این حوزه فعالیت دارد، گزینه ای مناسب جهت انتخاب خواهد بود. متقاضیان قادرند سفارشات خود را در حجم های بالا و بدون هیچ محدودیتی از این طریق خریداری کنند.

طبعا وجود مرکز فروش کروسین درجه یک می تواند سهولت در دسترسی را برای همگان به همراه آورد زیرا خرید از این طریق نیازی به خارج شدن از منزل و صرف انرژی بسیار نخواهد داشت و می توان در مدت زمان کوتاهی به این موارد دست پیدا کرد. قیمت کروسین درجه یک نیز قابل استعلام خواهد بود.