مرکز خرید کروسین زعفران باکیفیت

کروسین زعفران در واقع همان ترکیبات تشکیل دهنده رنگ و عطر در این محصول هستند که گاهی می ‌توانند تا ۱۰ درصد از زعفران خشک را به خود اختصاص دهند و هرچه میزان آنها بیشتر باشد کیفیت زعفران بالاتر خواهد بود.

مرکز خرید کروسین زعفران باکیفیت و چای ماسالا یک کیلویی اقدام به ارائه کروسین زعفران با قیمت مناسب کرده است و آن را در اختیار خریداران این محصول قرار می دهد. خریداران می ‌توانند در تماس بدون واسطه با این مرکز نسبت به تهیه این محصول اقدام کنند و آن را در بسته بندی ویژه در آدرس مورد نظر دریافت نمایند.

مرکز خرید کروسین زعفران باکیفیت

اجزای اصلی کروسین زعفران باکیفیت

اجزای اصلی کروسین زعفران باکیفیت کروسین و چای ماسالا عمده از انواع کاروتنوئید های موجود در زعفران است که نقش آنها ایجاد ترکیب رنگ در این محصول می باشد. کروسین دارای یک مزیت بسیار عالی نسبت به سایر کاروتنوئیدها می باشد و آن این است که به آسانی قابل حل در آب است و به عنوان یک رنگ دهنده در صنایع دارویی و غذایی بیشترین میزان کاربرد را دارد. این محصول از جایگزین‌های تارترازین باشد و به عنوان یک رنگ ایده‌آل شناخته می شود.

کروسین ها در واقع مشتقات گلوکزیدی کورستین می باشند و خود دارای انواع مختلفی هستند که اجزای اصلی آن را در زعفران باکیفیت استر دی جنتیوبیوزیل کروستین تشکیل می دهد. از اجزای دیگر این محصول می ‌توان به پیکروکروسین اشاره کرده که مسئول مزه و طعم تلخ در زعفران است و یک منو ترپن آلدئید بوده که فاقد هر نوع رنگی است.

فروشنده انواع کروسین زعفران باکیفیت

فروشنده انواع کروسین زعفران باکیفیت فروشنده کروسین زعفران این محصول با کیفیت را که از زعفران درجه یک استحصال شده است در بسته بندی های با حجم های متفاوت در اختیار داشته و آن را به خریداران عمده این محصول ارائه می کند. این فروشنده پایین ترین نرخ ممکن را برای این محصول در نظر گرفته است و با کم کردن حاشیه سود خود توانسته است کروسین را با قیمت پایین‌تری در اختیار خریداران قرار دهد.

فروشنده جهت ایجاد پل ارتباطی بین خود و خریداران عمده اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی کرده است. خریداران می ‌توانند در مراجعه به همین وب سایت نسبت به انواع مختلف آن اطلاع حاصل نموده و ثبت سفارش آن را انجام دهند. ثبت سفارش این محصول بسیار راحت است و با کلیک بر روی نوع محصول در بخش محصولات سایت امکان خرید و سفارش آن فراهم می ‌شود.

ارتباط با فروشنده محدود به روش های مذکور نبوده بلکه می توان از طریق برقراری تماس تلفنی که شماره آن در سایت قرار گرفته است با فروشنده ارتباط برقرار نموده استعلام قیمت آن را انجام داد و از همین طریق نیز ثبت سفارش آن را نهایی کرد.