مرکز خرید کروسین زعفران اصل

این مجموعه به عنوان مرکز خرید کروسین زعفران اصل و چای ماسالا یک کیلویی مشغول به فعالیت می باشد و به دلیل اینکه حجم بالایی از این محصولات را در اختیار دارد، توانایی تامین نیاز تمام بازار های داخلی و گاها خارجی را خواهد داشت؛ از رو متقاضیان می توانند بدون هیچ محدودیتی، به خرید بپردازند.

مرکز خرید کروسین زعفران اصل

شناسایی انواع کروسین زعفران اصل

شناسایی انواع کروسین زعفران اصل به منظور شناسایی انواع کروسین زعفران اصل و چای ماسالا عمده در ادامه با ما همراه باشید. زعفران گرانترین ادویه جهان است که از مشتقات این گیاه در صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی استفاده‌ های فراوان شده است. عمده ترين عامل ايجاد رنگ در زعفران تركيبي است به نام كروسين. كروسين يكي از چند كاروتنوئيد محدود موجود در طبيعت می باشد كه به آساني در آب حل مي گردد. اين حلاليت يكي از دلايل كاربرد وسيع آن به عنوان رنگ دهنده در مواد غذايی و دارويی می باشد.

در تعیین درجه کیفیت زعفران فاکتور های متعددی اندازه گیری می شوند که یکی از مهمترین فاکتور ها که برای آنالایز زعفران بررسی می شود کروسین است که باعث رنگ دهی زعفران می شود و مقداری برای تعیین عیار زعفران شناخته می شود. کروسین که از منشاء زعفران به دست می‌ آید اصلی ‌ترین آنتی‌اکسیدان آن محسوب و بسیاری از خواص درمانی زعفران به این جزء آن نسبت داده می‌ شود.

از جمله خواص کروسین پیشگیری از بروز بسیاری از بیماری ‌ها مانند سرطان و بیماری‌ های قلبی و عروقی و درمان اختلالات شبکیه چشم، درمان آلزایمر و اختلالات نعوظی در مردان اشاره کرد. کروسین با سه خلوص متفاوت که شامل خلوص بالای ۹۸ درصد جهت مصارف دارویی، خلوص ۵۰ تا ۶۰ درصد جهت مصارف غذایی و خلوص بین ۲۰ تا ۳۰ درصد جهت مصارف آرایشی و بهداشتی تولید می گردد.

فروشگاه انواع کروسین زعفران اصل

فروشگاه انواع کروسین زعفران اصل کروسین به دلیل اینکه مزیت های بالایی دارد، مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است از این رو وجود محلی که در عین داشتن اعتبار بالا، بتواند حجم بالایی از این محصولات را تامین نماید، ضروری و لازم خواهد بود.

این مجموعه تجاری به عنوان پر سابقه ترین فروشگاه کروسین زعفران، توانایی تامین بازار های داخلی را خواهد داشت و می تواند به نیاز تمام متقاضیان پاسخ مناسب و درخور ارائه دهد. با این وجود دیگر نیازی به واردات نمونه های خارجی نخواهد بود.

از آنجا که امکان برقراری ارتباط با خریداران تنها به صورت غیرحضوری فراهم آمده است، دیگر نیازی به قدم گذاشتن به بازار های شلوغ نمی باشد و به راحتی می توان به ثبت سفارش انواع کروسین پرداخت. این روش زمان و انرژی مصرفی طرفین معامله را به حداقل میزان می رساند و دسترسی را با سهولت همراه می نماید.