مرکز خرید زعفران فله

همانطور که می دانید کشور ایران یکی از تولید کنندگان اصلی زعفران در دنیا به شمار می‌ رود که با تولید ارقام مختلف زعفران توانسته علاوه بر تامین نیاز داخلی مصرف کنندگان به این محصول، با صادرات آن به دیگر کشورها ارز بسیار زیادی را به کشور وارد کند و این امر منجر به شکوفایی اقتصادی و رونق کشور می گردد. در مرکز خرید زعفران فله تنوع بی نظیری از انواع مختلف زعفران اعلا نظیر زعفران پوشال، نگین و غیره در بسته بندی های مختلف برای عرضه به مشتریان ارائه شده است.

مرکز خرید زعفران فله

نمونه های مختلف زعفران پوشال

نمونه های مختلف زعفران پوشال یکی از ارقام مختلف زعفران، زعفران پوشال است که به دلیل پرفروش بودن در بازار توانسته جایگاه ویژه‌ ای در بین مشتریان کسب کند. لازم به ذکر است که زعفران پوشال به شکل رشته کامل زعفران به بازار ارائه می‌ شود و همین موضوع سبب شده تا فروش آن در بازار دوچندان شود، دلیل این امر این است که پزشکان توصیه نموده اند تا برای بهره گیری بیشتر از خواص زعفران رشته‌ های کامل زعفران را که حاوی مواد معدنی و ویتامین های بسیاری در درون خود می باشند مورد استفاده قرار دهید. نمونه های مختلفی از زعفران پوشال در بازار وجود دارد که از آن جمله می توانیم به زعفران پوشال ضعیف، معمولی و قلم دار اشاره نماییم.

زعفران پوشال ضعیف دارای کلاله های نازک و ضعیف می باشد و دلیل نامگذاری این نوع زعفران نیز همین موضوع است. از جمله عوامل ضعیف شدن کلاله این رقم از زعفران خاک نامناسب و یا آبیاری نا مناسب آنها می تواند باشد که سبب ضعیف شدن پیازهای زعفران ها می گردد، زعفران پوشال معمولی نیز کلاله هایش نسبت به زعفران پوشال ضعیف درشت تر است وشرایط نسبی آن بهتر می باشد. زعفران پوشال قلمدار نیز حاوی رشته های ضخیم و کشیده قرمز می باشد و کیفیت آن به مراتب از زعفران پوشال معمولی و ضعیف بالاتر است. این زعفران ها به هیچ عنوان گرده زعفران به همراه خود ندارند. به دلیل اینکه این زعفران حاوی قلم های درشت تر و بزرگتری است نام آن به قلم دار معروف شده است.

قیمت زعفران فله اعلا

قیمت زعفران فله اعلا اگر تمایل به خرید زعفران به صورت فله ای را دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و این زعفران را با پرداخت هزینه بسیار مناسب خریداری نمایید. لازم به ذکر است که وب سایت ما با تولیدکنندگان زعفران به صورت مستقیم اقدام به عقد قرارداد نموده و محصولات خود را بدون واسطه از آنها خریداری می نماید، این امر منجر به کوتاه شدن دست واسطه ها و دلالان از میان می شود و مشتریان می توانند با مشاهده قیمت زعفران در سایت، آن را با پرداخت هزینه بسیار مناسب تری نسبت به سایر عرضه کنندگان از وب سایت ما خریداری کنند.