صادرات زعفران اصل خراسان

همانطور که میدانید محصول زعفران یکی از کمیاب ترین و گران ترین چاشنی در جهان بوده که به دلیل تولیدات بسیار محدود از ارزش بسیار زیادی برخوردار است، لذا کشور ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسبی که به همراه دارد، از برترین تولیدکنندگان محصول زعفران در دنیا بوده، که سالانه به صادرات زعفران اصل خراسان به میزان قابل توجه ای پرداخته و زعفران صادراتی را به صورت بسته بندی شده کیلویی به سایر کشور ها ارسال می کند.

صادرات زعفران اصل خراسان

ارزش غذایی زعفران قائنات چقدر است؟

ارزش غذایی زعفران قائنات چقدر است؟

از آنجایی که بیشترین تولیدات زعفران را استان خراسان داشته، لذا این استان تولیدکننده انواع زعفران بوده، که زعفران قائنات نیز شامل این محصول بوده که مانند سایر زعفران ها از ارزش غذایی بسیار زیادی برخوردار بوده و انواع مواد معدنی همچون نیاسین و انواع ویتامین ها را در خود جای داده که برای بدن بسیار مفید و با ارزش می باشد و افراد با مصرف آن می توانند تمامی خواص آن را برای خود به همراه بیاورند.

محصول زعفران قائنات به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که به همراه دارد، برای بدن بسیار مفید بوده و موجب جلوگیری از بیماری های سرطانی در بدن شده و همچنین مانع بروز بیماری های افسردگی در افراد می شود.

علاوه بر آن محصول زعفران یکی از چاشنی هایی بوده که موجب افزایش انرژی در بدن شده و نشاط را در افراد به وجود می آورد، به همین علت امروزه تولید کنندگان این محصول را به روش های مختلفی بهره برداری کرده و به استفاده از آن می پردازند.

از محصول زعفران در کشور ما بیشتر در تهیه انواع غذاها و شیرینی ها استفاده می کنند و همچنین به عنوان دم نوش نیز آن را مورد استفاده قرار می دهند، که البته قابل ذکر است که سایر کشورها نیز با این روش به مصرف زعفران پرداخته، به طور مثال کشور چین در دنیا یکی از بزرگترین واردکننده محصولات زعفران بوده که بیشترین استفاده از این محصول را در دنیا به خود اختصاص داد است.

مراکز توزیع زعفران اصل خراسان عمده

مراکز توزیع زعفران اصل خراسان عمده

در حال حاضر در کشور ما تولید کنندگان پس از آماده سازی و بسته بندی محصول زعفران، آن را به صورت بسته بندی شده در سراسر کشور ارسال کرده که خریداران و مشتریان برای تهیه این محصول می توانند به مراکز توزیع زعفران اصل خراسان رفته و به تهیه عمده این محصول بپردازند.

علاوه بر آن تولیدکنندگان بخش عمده ای از این محصول را به صورت بسته بندی های بسیار شیک به سایر کشورهای جهان با قیمت تعیین شده سازمان غذا و دارو جهانی به فروش می رسانند و آن را به راحتی در دسترس مشتریان در خارج کشور قرار می دهند.