فروشنده زعفران صادراتي عمده

زعفران ادویه ای گرانبهاست که به دلیل دارا بودن قیمت بالا برخی افراد به آن طلای سرخ هم می گویند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشور ایران یکی از تولید کنندگان اصلی زعفران در دنیا محسوب می‌ شود که سالانه حجم زیادی از این محصول را تولید و روانه بازارهای بین المللی می کند. فروشنده زعفران صادراتي عمده برای آنکه بتواند محصولات خود را به مشتریان عرضه کند سعی کرده تا در کنار فروش حضوری، اقدام به فروش غیر حضوری زعفران عمده و زعفران صنعتی به مشتریان نماید.

فروشنده زعفران صادراتي عمده

انواع زعفران صنعتی صادراتی

انواع زعفران صنعتی صادراتی زعفران دارای انواع مختلفی می باشد و هر یک از انواع آن دارای خصوصیات و قیمت متفاوتی هستند. از جمله انواع زعفران صنعتی صادراتی می توان به زعفران پوشال، سرگل، ممتاز، نگین و غیره اشاره نمود. هر یک از این زعفران ها از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت بسیار زیادی دارند و دارای خصوصیات ظاهری مختلفی نیز هستند، به نحوی که چنانچه یک بررسی کلی در بین آنها داشته باشید و با خصوصیات ظاهری هر یک از آنها را آشنایی داشته باشید به راحتی می توانید ارقام مختلف زعفران را از یکدیگر تشخیص دهید. ارقام مختلف زعفران در شهرهای مختلف ایران نظیر قائنات، تربت حیدریه و گناباد تولید می‌ شود و جهت عرضه به بازار بسته بندی می گردد.

لازم به ذکر است که زعفران نگین جزو گران ترین زعفران هایی است که در دنیا وجود دارد و دلیل این امر هم کیفیت بسیار بالای این نوع زعفران می باشد. علاوه بر این، این زعفران جهت صادرات در بازارهای بین المللی عرضه می‌ شود. زعفران نگین به دلیل قدرت رنگی بالا توانسته رتبه نخست زعفران را به خود اختصاص دهد، دلیل این امر هم این است که مراحل فرآوری و تولید زعفران نگین بسیار زمان و پرهزینه می باشد و تمامی این عوامل سبب بالا رفتن قیمت این محصول شده است. خود زعفران نگین شامل اقسام مختلفی است که از آن جمله می توانیم به زعفران نگین پرسی، سوپر، درجه یک و شبه نگین اشاره نماییم.

قیمت فروش زعفران صادراتي

قیمت فروش زعفران صادراتي اگر تمایل به خرید زعفران صادراتي دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و این زعفران را پرداخت هزینه بسیار مناسب خریداری نمایید. لازم به ذکر است که وب سایت ما با تولیدکنندگان این زعفران ها به صورت مستقیم اقدام به عقد قرارداد نموده و محصولات خود را بدون واسطه از آنها خریداری می نماید. این منجر به کوتاه شدن دست واسطه ها و دلالان از میان می شود و مشتریان می توانند با مشاهده قیمت فروش زعفران صادراتی در سایت، آن را با پرداخت هزینه بسیار مناسب تری نسبت به سایر عرضه کنندگان از وب سایت ما خریداری کنند.