قیمت عمده زعفران گلخانه ای قم

قیمت گذاری زعفران گلخانه ای قم در سال‌های اخیر، توسط بازار داخلی ایران دچار مشکل جدی شده است؛ زیرا به دلیل وجود این بحران هایی که شاهد آن هستید نمی توان قیمت ثابتی برای آن درنظر گرفت. ولی می توان با تولید داخلی زعفران و چای گلچین بزرگ در ایران قیمت گران آن را شکست و این برنامه نیاز به حمایت هرچه بیشتر دولت از تولید کنندگان دارد که متاسفانه هیچ نظارت درست و برنامه خاصی برای بهبود ‌وضعیت قیمت زعفران در ایران وجود ندارد.

قیمت عمده زعفران گلخانه ای قم

چند فایده دارویی زعفران زرد قائنات

چند فایده دارویی زعفران زرد قائنات این محصول دارای خواص بسیاری میباشد . بدلیل فیبر بالای موجود در زعفران انرژی بدن تامین شده و بدن تا مدت زیادی نیرومند میگردد. زعفران دارای آنتی اکسیدان های بسیاری است که طبق تحقیقات جدید میتواند در برابر بسیاری از بیماری ها مانند سرطان موثر باشد .اغلب میوه‌ها و سبزیجات خاصیت ضدسرطانی دارند، اما در این میان‌ زعفران یک سر و گردن بالاتر از بقیه است. فسفر موجود در زعفران نیز باعث افزایش سوخت و ساز مغز و در نتیجه بهبود عملکرد روزانه میشود.

زعفران و چای شهرزاد هل دار به واسطه‌ ی وجود مقدار چشمگیری آهن در درمان کم‌خونی مؤثر است. معمولا کم خونی ناشی از کمبود هموگلوبین در خون است. این مشکل با افزایش دریافت آهن از مواد غذایی مانند زعفران قابل حل است. آهن نقش مهمی در تولید گلبول‌های قرمز دارد. با افزایش تعداد گلبول قرمز در خون با زعفران، نه تنها از کم‌خونی پیشگیری می ‌شود، بلکه با اکسیژن‌ رسانی کافی، عملکرد اندام‌ها بهبود می‌یابد.

خرید زعفران گلخانه ای قم

خرید زعفران گلخانه ای قم مرکز نمایندگی زعفران در استان تهران توانسته سطح فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. میزان فروش زعفران قائنات به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود. این معاملات به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و مشتریان می توانند مطابق شرایط خود اقدام به تهیه زعفران نمایند.

هر تولیدی زعفران دارای تعداد زیادی نماینده فروش در شهرهای مختلف است تا بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان حتی در مناطق پرت و دور افتاده برساند. این نماینده ها با تبلیغات مفید و موثر برند و ثبت سفارشات زعفران و تحویل به موقع محصولات به بازار گام های موثری برای فروش بیشتر زعفران و سود بالاتر بر می دارند.

با وجود مشکلات ایران برای تولید این محصول، زعفران زرد تولید شده در ایران به قدری دارای کیفیت است که به کشور های عربی و خاورمیانه صادر خواهد شد. صادرات اندک زعفران به این بازار ها سود زیادی داشته و ارز آوری زیادی برای داخل کشور دارد. امروزه بازار وارداتی زعفران به دلیل مشکلات گمرکی و قیمت بالای ارز، افزایش قیمت داشته است.